KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Znaczenie wizerunku przedsiębiorstwa w wyborach konsumentów (w świetle racjonalności) /

Zrałek, Jolanta.
Jolanta Zrałek.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (ZRA )
Katowice :
Wydaw. AE,
2005.
64 s.: tab., wykr.; 24 cm.
(Racjonalność w zachowaniu polskich konsumentów / Akademia Ekonomiczna w Katowicach 6)
(Racjonalność w zachowaniu polskich konsumentów / Akademia Ekonomiczna w Katowicach 6)
Bibliogr. s. 61-64.
83-7246-279-8


 



Konsumenci
Marketing
Przedsiębiorstwa
Wizerunek

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
CZYT G.28554 Marketing.Pr.Reklama.ZRA Nocne -
Rekord: