KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki /

[red. nauk. Leszek Żabiński].
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2000.
280 s.: il.; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Zeszyty Naukowe 13)
(Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Zeszyty Naukowe 13)
83-7246-131-7


 



Hotelarstwo
Marketing strategiczny
Otoczenie firm
Przedsiębiorstwa
Służba zakupów
Strategie marketingowe
Turystyka kwalifikowana

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.20587 Magazyn 30 dni Zamów
Rekord: