KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 23-24.IX.1997 r. /

materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 23-24.IX.1997 r. /
pod red. Jerzego Altkorna.
Kraków :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
1998.
154 s.: il.; 23 cm.
Bibliogr. przy pracach
83-87239-79-8


 



marketing
marketing sektorowy

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.13610 Magazyn 30 dni Zamów
Rekord: