KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

System informacji marketingowej a decyzje rynkowe przedsiębiorstwa : wybrane problemy /

wybrane problemy /
red. Ewa Kieżel.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
1998.
126 s.: il.; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Zeszyty Naukowe 2)
(Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Zeszyty Naukowe 2)
83-87265-88-8


 



Banki
Dystrybucja
Marketing
Przedsiębiorstwa
Sponsoring
Studium przypadku

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.14466 Magazyn 30 dni 27/10/2012 Zamów
Rekord: