KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

PR w hipermarketach : czyli komunikowanie się i kształtowanie wizerunku hipermarketów wśród klientów i pracowników na podstawie działań prowadzonych w Tesco, Real oraz Carrefour /

czyli komunikowanie się i kształtowanie wizerunku hipermarketów wśród klientów i pracowników na podstawie działań prowadzonych w Tesco, Real oraz Carrefour /
Sapieja, Michał.
Michał Sapieja.
Warszawa :
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej,
2010.
72 s.; 30 cm.
1
Wiatr, Sławomir prom.
WSZiP. Zakład Nauk Humanistycznych
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



hipermarkety
prace licencjackie
wizerunek firmy

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.2720 2720 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: