KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Budowanie lojalności w relacjach z klientem w Toyota Motor Poland Sp. z o.o. /

Pikuła, Marek.
Marek Pikuła, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
84 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



Klienci
Lojalność
Prace magisterskie
Relacje

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5292 5292 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: