KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu /

jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu /
The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do
Rapaille, Clotaite.
Clotaire Rapaille ; przekł.: Rafał Paprocki.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (RAP )
Warszawa :
MT Biznes,
2019.
367, [1] s. ; 22 cm.
(Psychologia Biznesu - MT Biznes )
(Psychologia Biznesu / MT Biznes )
978-83-8087-814-3


 



Biznes
Kultury narodowe
Zachowania konsumenckie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.49628 Marketing.PR.Reklama.RAP 30 dni 19/12/2023 Zamów
Rekord:
ISBN: