KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Siła narracji marketingowej : jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców /

jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców /
Bujko, Mirosław.
Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BUJ )
Warszawa :
MT Biznes,
cop.2018.
232 s. : il. ; 22 cm.
(Marketing - MT Biznes )
(Marketing / MT Biznes )
978-83-8087-606-4


 



Komunikacja marketingowa
Komunikacja społeczna
Public relations
Socjologia
Wizerunek przedsiębiorstwa

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.48775 Marketing. PR. Reklama.BUJ wypożyczona 26/04/2024 24/03/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: