KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Public relations, czyli promocja reputacji : praktyka działania /

praktyka działania /
Kadragic, Alma.
Alma Kadragic, Piotr Czarnowski ; Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
[Wyd. 2, rozszerz.].
Warszawa :
Business Press,
1997.
118, [1], 184, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Businessman Book - Business Press )
(Businessman Book )
Współwydane w kierunku przeciwstawnym: Tomasz Goban-Klas, Public relations czyli promocja reputacji : pojęcia, definicje, uwarunkowania, 184,[1] s.
Bibliogr. dla "Public Relation" T. Gobana-Klasa s. 180-183.
83-905106-8-5


 



Przedsiębiorstwa
Public relations
Wizerunek

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: