KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia marketingu narracyjnego w Policji : nowoczesny wymiar kreowania wizerunku /

nowoczesny wymiar kreowania wizerunku /
Stawnicka, Jadwiga.
Jadwiga Stawnicka.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (STA )
Dąbrowa Górnicza :
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej,
2014.
149 s. : tabl. ; 23 cm.
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej )
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej )
Bibliogr. s. 139-149.
Wydanie publikacji naukowej zostało sfinansowane ze środków dotacji podmiotowej na utrzymanie potencjału badawczego w 2014 roku, przyznanej Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
978-83-64927-30-0


 



Branding
Komunikacja interpersonalna
Marketing narracyjny
Policja
Szkolenia pracownicze
Wizerunek

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.47503 Marketing. PR. Reklama.STA 30 dni 09/05/2019 Zamów
Rekord:
ISBN: