KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Elementy perswazji : historie wnikające w umysł : sprzedawanie i motywowanie przez opowiadanie /

historie wnikające w umysł : sprzedawanie i motywowanie przez opowiadanie /
Elements of persuasion :
Maxwell, Richard.
Richard Maxwell, Robert Dickman ; przekł. Grzegorz Łuczkiewicz.
Warszawa :
Wydawnictwo MT Biznes,
cop. 2008.
242, [3] s. ; 22 cm.
(Biznes bez Granic - MT Biznes )
(Biznes bez Granic )
Bibliogr. s. [243].
978-83-61040-21-7


 



Emocje
Komunikacja społeczna
Motywacje
Pamięć
Perswazja
Retoryka
Sprzedaż

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord:
ISBN: