KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wojna marketingu z zarządzaniem : dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić /

dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić /
War in the boardroom
Ries, Al.
Al Ries, Laura Ries ; tł. Jarosław Sawicki.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (RIE )
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2010.
285, [2] s. : il. ; 21 cm.
978-83-208-1881-9


 



Konsumenci
Marka
Marketing
Menedżerowie
Produkty
Zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.46058 Marketing.PR.Reklama.RIE 30 dni 23/09/2016 Zamów
Rekord:
ISBN: