KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Public relations : doskonalenie procesu komunikowania w przestrzeni publicznej /

doskonalenie procesu komunikowania w przestrzeni publicznej /
red. nauk. Aldona Frączkiewicz-Wronka, Jerzy Gołuchowski, Anna Adamus-Matuszyńska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (PUB )
Katowice :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2014.
266 s.: il. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 185)
(Studia Ekonomiczne: Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego, 2083-8611 ; 185)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.


 



Afryka subsaharyjska
Crowdsourcing
Kampania polityczna
Komunikacja
Menedżerowie
Muzyka
Promocja miasta
Public relations
Wizerunek firmy

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.44903 Marketing.PR.Reklama.PUB 30 dni 14/12/2019 Zamów
Rekord: