KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Komunikacja marketingowa : współczesne wyzwania i kierunki rozwoju /

współczesne wyzwania i kierunki rozwoju /
red. nauk. Andrzej Bajdak.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KOM )
Katowice :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2013.
143 s. : il. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 140.)
(Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2083-8611 ; 140.)
Streszcz. ang. przy pracach.


 



Handel detaliczny
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Przedsiębiorstwa
Wizerunek firmy

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.43656 Marketing.PR.Reklama.KOM 30 dni 19/06/2022 Zamów
Rekord: