KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Siła przetargowa przedsiębiorstwa a efektywność jego działalności marketingowej /

Baran, Radosław.
Radosław Baran.
Zarządzanie (MANAGEMENT) (BAR )
Warszawa :
Szkoła Główna Handlowa,
2009.
268, [1] s.: il.; 24 cm.
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ISSN 0867-7727 562)
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 0867-7727 562)
Bibliogr. s. 253-265


 



Efektywność
Marketing
Przedsiębiorstwa
Zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.33083 Zarządzanie.BAR 30 dni Zamów
Rekord: