KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Biznes w internecie : praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych /

praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych /
Bonek, Tomasz.
Tomasz Bonek, Marta Smaga.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BON )
Warszawa :
Wolters Kluwer,
2012.
210 s.: il.; 24 cm.
Indeks
978-83-264-3830-1


 



Internet
Przedsiębiorstwa
Reklama
Sprzedaż
Strony WWW

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.41633 Marketing.PR.Reklama.BON 30 dni 05/07/2023 Zamów
WYP G.41632 Marketing.PR.Reklama.BON 30 dni 08/07/2023 Zamów
CZYT G.41631 Marketing.PR.Reklama.BON Nocne 15/06/2013 -
Rekord:
ISBN: