KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing jako czynnik i instrument konkurencji /

red. Krystyna Zbytniewska.
Warszawa :
SGH,
1993.
105 s.: rys., tab.; 24 cm.
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ISSN ISSN 0867-7727 376.Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej; 24)
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ISSN 0867-7727 376.Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej; 24)


 



Konkurencja
Kupno i sprzedaż
Marketing
Rynek

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.4649 Magazyn 30 dni Zamów
Rekord: